fbpx

BOOTCAMP 3 (Trezirea energiei KUNDALINI) – EXERCITII

Posted by on Apr 21, 2016

A a 2-a saptamana de practica:

 

1. Exercitiile de incalzire: 10-15 minute

2. Badrasana (Postura tronului) – 2 min

3. Januashishasana (Postura capului la genunchi) – 2 x 1 minute

4. Paschimottanasana (Postura clestelui) – 2 minute

5. Simhasana (Postura leului) – 2 minute

6. Uddiyana Bandha (retractia abdominala) – 10 executii

7. Nadi Shodana (Respiratia alternativa) – 3 minute

8. Kapalabhati (Iluminarea craniului) – 3 executii (o executie inseamna 21 respiratii)

9. Respiratia yoghina completa – 3 executii

10. Jalandhara Bandha – 3 executii

11. Surya Bhedana – 3 executii

12. Relaxarea yoghina completa – 10 minute

13. Laya Yoga – 10 minute

14. Concentrarea pe yantra + Laya Yoga – 10 min

15. Citeste din suportul de curs materialele despre toate tehnicile enumerate mai sus (de preferinta inainte de a le realiza practic).

 

Chiar daca par foarte multe exercitii, in mod normal, tehnicile + incalzirea, puteti sa le realizati in maxim o ora si mai aveti 20 de minute de meditatie. Partea de tehnici e bine sa fie realizata intr-o singura tranșă, insa meditatiile le puteti realiza si separat de tehnici, in orice perioada a zilei.

A a 5-a saptamana de practica:

 

1. Exercitiile de incalzire: 10-15 minute

2. Badrasana (Postura tronului) – 2 min

3. Januashishasana (Postura capului la genunchi) – 2 x 1 minute

4. Paschimottanasana (Postura clestelui) – 2 minute

5. Simhasana (Postura leului) – 2 minute

6. Uddiyana Bandha (retractia abdominala) – 15 executii

7. Nadi Shodana (Respiratia alternativa) – 5 minute

8. Kapalabhati (Iluminarea craniului) – 5 executii (o executie inseamna 21 respiratii)

9. Respiratia yoghina completa – 3 executii

10. Jalandhara Bandha – 3 executii

11. Surya Bhedana – 3 executii

12. Relaxarea yoghina completa – 10 minute

13. Laya Yoga – 10 minute

14. Concentrarea pe yantra + Laya Yoga – 10 min

15. Citeste din suportul de curs materialele despre toate tehnicile enumerate mai sus (de preferinta inainte de a le realiza practic).

 

Chiar daca par foarte multe exercitii, in mod normal, tehnicile + incalzirea, puteti sa le realizati in maxim o ora si mai aveti 20 de minute de meditatie. Partea de tehnici e bine sa fie realizata intr-o singura tranșă, insa meditatiile le puteti realiza si separat de tehnici, in orice perioada a zilei.

 

ATENTIE !

– Inainte de fiecare sedinta de Yoga este obligatoriu sa realizati exercitiile de incalzire.

– La finalul unei sedinte de yoga este obligatoriu sa realizati Relaxarea yoghina completa.

– Respectati numarul de executii recomandate in cazul tehnicilor de respiratie !

– Tehnicile de respiratie (pranayama) se realizeaza la cel putin 2 ore dupa ce am mancat.

– Pentru orice neclaritati privind realizarea tehnicilor te rugam sa ne contactezi telefonic.

 

 

A a 6-a saptamana de practica:

 

1. Exercitiile de incalzire: 10-15 minute

2. Badrasana (Postura tronului) – 2 min

3. Januashishasana (Postura capului la genunchi) – 2 x 1 minute

4. Paschimottanasana (Postura clestelui) – 2 minute

5. Simhasana (Postura leului) – 2 minute

6. Uddiyana Bandha (retractia abdominala) – 10 executii

7. Nadi Shodana (Respiratia alternativa) – 5 minute

8. Kapalabhati (Iluminarea craniului) – 5 executii (o executie inseamna 21 respiratii)

9. Respiratia yoghina completa – 3 executii

10. Jalandhara Bandha – 3 executii

11. Surya Bhedana – 7 executii

12. Relaxarea yoghina completa – 10 minute

13. Laya Yoga – 10 minute

14. Concentrarea pe yantra + Laya Yoga – 10 min

15. Citeste din suportul de curs materialele despre toate tehnicile enumerate mai sus (de preferinta inainte de a le realiza practic).

 

Chiar daca par foarte multe exercitii, in mod normal, tehnicile + incalzirea, puteti sa le realizati in maxim o ora si mai aveti 20 de minute de meditatie. Partea de tehnici e bine sa fie realizata intr-o singura tranșă, insa meditatiile le puteti realiza si separat de tehnici, in orice perioada a zilei.

 

ATENTIE !

– Inainte de fiecare sedinta de Yoga este obligatoriu sa realizati exercitiile de incalzire.

– La finalul unei sedinte de yoga este obligatoriu sa realizati Relaxarea yoghina completa.

– Respectati numarul de executii recomandate in cazul tehnicilor de respiratie !

– Tehnicile de respiratie (pranayama) se realizeaza la cel putin 2 ore dupa ce am mancat.

– Pentru orice neclaritati privind realizarea tehnicilor te rugam sa ne contactezi telefonic.

 

 

A a 7-a saptamana de practica:

 

1. Exercitiile de incalzire: 10-15 minute

2. Badrasana (Postura tronului) – 2 min

3. Januashishasana (Postura capului la genunchi) – 2 x 1 minute

4. Paschimottanasana (Postura clestelui) – 2 minute

5. Simhasana (Postura leului) – 2 minute

6. Uddiyana Bandha (retractia abdominala) – 10 executii

7. Nadi Shodana (Respiratia alternativa) – 5 minute

8. Kapalabhati (Iluminarea craniului) – 5 executii (o executie inseamna 21 respiratii)

9. Respiratia yoghina completa – 3 executii

10. Jalandhara Bandha – 5 executii

11. Surya Bhedana – 5 executii

12. Relaxarea yoghina completa – 10 minute

13. Laya Yoga – 10 minute

14. Concentrarea pe yantra + Laya Yoga – 10 min

15. Citeste din suportul de curs materialele despre toate tehnicile enumerate mai sus (de preferinta inainte de a le realiza practic).

 

Chiar daca par foarte multe exercitii, in mod normal, tehnicile + incalzirea, puteti sa le realizati in maxim o ora si mai aveti 20 de minute de meditatie. Partea de tehnici e bine sa fie realizata intr-o singura tranșă, insa meditatiile le puteti realiza si separat de tehnici, in orice perioada a zilei.

 

ATENTIE !

– Inainte de fiecare sedinta de Yoga este obligatoriu sa realizati exercitiile de incalzire.

– La finalul unei sedinte de yoga este obligatoriu sa realizati Relaxarea yoghina completa.

– Respectati numarul de executii recomandate in cazul tehnicilor de respiratie !

– Tehnicile de respiratie (pranayama) se realizeaza la cel putin 2 ore dupa ce am mancat.

– Pentru orice neclaritati privind realizarea tehnicilor te rugam sa ne contactezi telefonic.